“Çevreye duyarlılık – vatandaşlık görevidir”
İlahiyat Fakültesi TTO-511 grubunun danışmanı İbadullah Iskak’ın organizasyonuyla “Çevreye duyarlılık – vatandaşlık görevidir” konulu bir eğitim saati gerçekleştirildi.
Etkinlik барысында öğrencilere doğayı korumanın önemi anlatılarak, çevreye karşı sorumluluğun her bireyin görevi olduğu vurgulandı. Öğrenciler aktif katılım göstererek өз düşüncelerini paylaştılar.
Etkinlik мазмұнды ve жоғары seviyede gerçekleşip, eğitsel açıdan büyük önem taşıdı.
“Peygamber, sahabe ve tâbiîn dönemlerinde tefsirler”
Coursera platformasında Etik dersinin deneyimi: metodolojik ve pratik yönleri
Açık Ders
Öğrencilere Yönelik Klasik Arapça Ders
