Филология факультеті
Орыс тілі және әдебиеті кафедрасы
ОН 1– Әртүрлі типтегі білім беру орталарында оқу және көшбасшылық процестерін педагогикалық мағыналы түрде жобалайды, жүзеге асырады,
бағалайды және дамытады, әртүрлі цифрлық ресурстарды пайдалана алады;
ОН 2- Әртүрлі интерактивті көпмәдениетті қарым-қатынастар мен қауымдастықтар аясында сындарлы қарым-қатынас жасайды. Педагогикалық
қарым-қатынас мәдениетін, сөйлеу конфликтологиясын және аудитория портретін ескере отырып, әртүрлі жанр мен стильдегі мәтіндер жасайды,
шешендік өнердің заңдылықтарын шынайы сөйлеу тәжірибесінде қолданады;
ОН 3 - Өзінің құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен жұмыс әдістерін сыни тұрғыдан бағалауға дайын, өзінің педагогикалық
дамуы, ұйымшылдығы мен кәсіби әл-ауқатының дамуы үшін жаңа мақсаттар қоя алады;
ОН 4 – Грамматикалық жүйелерге салыстырмалы талдау жүргізеді, орыс және қазақ тілдерінің тілдік құбылыстарын жіктейді, орыс тілінің фактілеріне
білікті тарихи түсініктеме береді;
ОН 5 – Қазіргі орыс әдеби тілі жүйе ретінде (фонетика, лексика, грамматика), орыс тілі бірліктерінің сөйлеудегі қызмет ету ережелері туралы
білімдерін қолданады. Қазіргі орыс тілінің тарихын және оның әлемдік мәдениет пен ғылымдағы орнын біледі. Түрлі тілдік құбылыстарды
квалификациялауға, тілдік бірліктердің жүйелік байланыстарын және олардың қызметін анықтауға қабілетті;
ОН 6 – Орыс тілін әдеби түрінде, табысты қарым-қатынасқа қажетті сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерінде (сөйлеу, тыңдау, жазу, оқу), қарым
қатынастың барлық нысандары мен түрлерінде, соның ішінде виртуалды коммуникацияда біледі. Орыс сөйлеуінің нормаларын, стильдік және
жанрлық алуандылықты меңгереді. Орыс әдеби тілінің нормаларына сәйкес, әртүрлі жағдайларда, әртүрлі әлеуметтік және стилистикалық
контексттерді ескере отырып, тілдік құралдарды дұрыс таңдай алады;
ОН 7 - Әдебиет теориясы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамалар, орыс және әлем әдебиетінің даму тарихы, оның кезеңге бөлінуі, қазіргі
жағдайы мен әлемдік мәдениеттегі орны туралы білімдерін қолданады. Көркем мәтінді түсіндіріп, әдеби талдау жасай алады. Оқу стратегиясын таңдай
алады, құнды ақпаратты алады және оны өз тәжірибесінде, әртүрлі әлеуметтік-мәдени жағдайларда пайдалана алады;
ОН 8 - Ол орыс тілі мен әдебиетін оқытудың заманауи әдістемелік құралдарына ие және орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептерде орыс
тілі мен орыс әдебиетін оқыту үдерісін жобалауға және технологиялық енгізуге қабілетті;
ОН 9 - Барлық студенттерді, соның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді оқу процесіне қамту үшін оқытудың арнайы тәсілдерін
қолдана алады;
ОН 10 - Жүйелі лингвистикалық білімді, оның ішінде тіл қызметінің негізгі деңгейлерін меңгереді. Ол әлеуметтік лингвистикалық және
психолингвистикалық факторларды ескере отырып, сөзді, сөйлемді, мәтінді синхрондық және диахрондық аспектілерде білікті лингвистикалық
талдаудың практикалық дағдыларына ие;
ОН 11 - Орыс тіл білімі мен әдебиеттану саласында (ақпаратты талдау, өңдеу, жүйелеу; модельдеу, болжау, ғылыми іс-әрекеттерді жобалау) зерттеу
және білімді басқару дағдыларын көрсетеді. Орыс филологиясы саласында ғылыми-зерттеу қызметін, соның ішінде студенттердің ғылыми-зерттеу
жұмыстарына жетекшілік ете алады;
ОН 12 - Қазақстандық қоғамның әлеуметтік, іскерлік, мәдени, құқықтық және этикалық стандарттарына сәйкес әрекет ете алады. Қоғамдық-саяси,
экономикалық және құқықтық білім негіздерін кәсіптік қызметінде қолданады, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілік пен кәсіпкерлік дағдыларды
көрсете алады;
ОН 13 - Лингвистикалық және әдеби терминологияны жетік меңгерген; тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы негізгі теориялық-әдістемелік
принциптерді, концептуалды-терминологиялық аппаратты пайдаланады. Көркем мәтінді түсіндіріп, филологиялық талдау жасай алады;
ОН 14 - Тарихи фактілерді, принциптерді, рухани құндылықтар мен тілдік ерекшеліктерді білуге негізделген тиімді мәдениетаралық коммуникацияны
жүзеге асырады.
6B01724 - Орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті (IP) білім беру бағдарламасы бойынша оқуға түсушілер үшін талапкердің жалпы орта (толық) білімі немесе орта арнаулы кәсіптік білімі туралы мемлекеттік үлгідегі құжаты және Ұлттық бірыңғай тесті тапсыру қорытындысы байқауынан – «кіріс» сынағынан сәтті өткен болуы қажет. Бағыттың ерекшелігіне қарай шығармашылық емтихандар тапсырады. Шетелден келетін талапкерлер ақылы негізде оқитын жағдайда сұхбат арқылы қабылданады. (тілдік дайындықтан және білім берудің міндетті деңгейін меңгеру үшін) (Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің білім беру бағдарламаларын iске асыратын бiлiм беру ұйымдарына оқуға қабылдаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2018 жылғы 31 қазандағы № 600 бұйрығы (Қазақстан Республикасы Ғылым және жоғары білім министрінің 2023 жылғы 26 қаңтардағы № 29 бұйрығымен өзгеріс енгізілген).
Бұл білім беру бағдарламасының ерекшелігі оның екі – «Орыс тілі мен әдебиеті» және «Орыс тілінде оқымайтын мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті», білім беру бағдарламаларын біріктіретінінде, бұл білім беру қызметтері нарығының қажеттіліктеріне, атап айтқанда, тез өзгеретін әлемде икемді бола алатын мұғалімдерді дайындау қажеттілігіне байланысты. БББ оқыту тіліне (орыс және орыс емес тілдер) қарамастан, барлық тұрпаттағы және түрдегі орта білім беру ұйымдарында орыс тілі мен орыс әдебиеті мұғалімі ретінде кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті маман даярлауға бағытталған. Мұндай маман білім алушылардың контингенті мен білім беру ұйымына: шағын жинақты мектептерде, орыс және орыс емес тілдерде оқытатын мектептерде, гибридті (аралас) білім беру мектептерінде екеніне байланыссыз, оқыту қызметін жүзеге асыру үшін қажетті әмбебап (жалпы кәсіптік және пәндік) құзыреттерге ие.